Wednesday, April 30, 2008

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ

Θεσσαλονίκη 30/IV/2008


Στην ταράτσα. Στο σκόπευτρό μου εσύ, κι εσύ, κι εσύ που θέλετε να με στείλετε στον άλλο κόσμο πριν την ώρα μου. Εσείς που κάνετε κάθε μέρα τόσες απόπειρες δολοφονίας μου. Πρώτα εσείς που περνάτε με κόκκινο. Αλήτες. Μπαμ! Μετά εσείς που όταν σταματάω στο κόκκινο φρενάρετε σαν παλαβοί πίσω μου, γιατί νομίζατε πως σαν κι εσάς μαλάκας κι εγώ θα ανοίξω το γκαζ, θα κλείσω τα μάτια, θα πάρω το δρεπάνι και θα περάσω. Μπαμ! Στη συνέχεια εσείς που βγαίνετε χωρίς να ελέγξετε, αλλά κι εσείς που κι αν ελέγξετε και με δείτε πάλι βγαίνετε. Μπαμ! Και μην ξεχάσω εσάς τους Σουμάχερ, τους Αλόνσο, τους Ραϊκόνεν που δεν καταλαβαίνεται γιατί η ταχύτητα στο κοντέρ μπορεί να κατέβει κι απ’ τα 100 χμ/ώρα. Μπαμ, μπαμ, μπαμ! Σίγουρα όμως και εσάς που… κάποιος σας είπε για το φλας… κάποιος σας είπε για το φλας… αλλά ποιος? Και γιατί? Γιατί να βγάλετε φλας όταν στρίβετε αφού στρίβει το αυτοκίνητο και χωρίς αυτό? Γιατί να βγάλετε φλας για ν’ αλλάξετε λωρίδα? Σιγά! Στη διπλανή πάτε. Μπαμ! Τέλος, λίγες σφαίρες που ‘χω ακόμη τις ρίχνω στους οδηγούς BMW. Παλιών και νέων. Μερικούς μπορεί να μην έχω τώρα τα προφανή αίτια, να μην ξέρω γιατί τους πυροβολώ, ωστόσο σίγουρα ξέρουν αυτοί… ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ! ΜΠΑΜ!

1 comment:

patsiouri said...

Α χα χα χα χα!!!! Πάνω τους!!! Τους τρέμω και φαντάσου δεν οδηγώ!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!